Karnigore Kanibal Karnigore Kanibal
37
BLOG

Bronek tonie!

Karnigore Kanibal Karnigore Kanibal Polityka Obserwuj notkę 12

Jak donosi "Der Dziennik", u Gajowego w sztabie wyborczym wybuchła panika. Głównie dlatego, że co Gajowy powie, to głupio zabrzmi, Nowakowi nikt nie ufa (z taką gębą?), a Schetyna próbuje wszystkim sterować z tylnego fotela. Absurd, Burdel, Cyrk.

Jakby to powiedział nieoceniony Grzegorz Halama, "Ja wiedziałem że tak będzie!" Oprócz tego, chciałbym zdementować pogłoski, jakoby ten pajac w lenonkach, który podobno rzucił w Palikota kamieniem, był jego kumplem i radnym. Tak naprawdę był to DJ i jeden z tych Polaków, którzy już nie potrafią wytrzymać z debilami u steru. Tako przynajmniej rzecze "Wybiórcza" - a jeżeli według "Wybiórczej" to nie był wyborca PiS, to znaczy, że nie był to wyborca PiS. Co oznacza również, że Palikota zaczynają mieć dość WSZYSCY. Jeżeli to jeszcze kogoś dziwi, to mnie dziwi, że jego dziwi. Palikot przyspawał się na stałe do swojej gęby i nie oderwie się od niej, chociaż na dobrą sprawę powinien. Może zaordynować mu jakąś sesję u psychoanalityka, albo coś?

Lubię ludzi. Problem w tym, że niektórych z nich najbardziej lubię boleśnie kąsać, ewentualnie tradycyjnym męskim sposobem potraktować pałą w łeb - z tą różnicą, że w przeciwieństwie do polityków nie chowam tej pały w wiązance kwiatów niesionej z uśmiechem przed sobą. Oprócz tego w uprawianiu kanibalizmu przeszkadza mi fakt, że ludzi, których gryzę, zwyczajnie nie trawię. Jestem także utalentowanym słowopotfurcą. Niestety, drodzy paranoicy wszystkich opcji politycznych, nie jestem przez nikogo opłacany, a szkoda. Lista persona non grata utajniona, co będę matołom reklamę robił.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka